دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی شرم به این دنیا به این دردا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی شرم به این دنیا به این دردا

ترانه: گرشا رضایی . تنظیم موزیک: گرشا رضایی

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Garsha Rezaei – Sharm

دانلود آهنگ گرشا رضایی شرم به این دنیا به این دردا

 

.

متن آهنگ شرم از گرشا رضایی

♫♪

شرم به این دنیا به این دردا به این عمری که بر نمیگرده

خودم رفتم دلم جا موند کی تقدیرو اینجور عوض کرده

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم

اونی که باید واسه تو بودم نبودم نبودم نبودم نبودم

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ولی تا جون دارم دوست دارم

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم مقصر من بودم میدونم








:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Aria
ت : چهار شنبه 5 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');