دانلود گلچین 200 آهنگ سیستمی با کیفیت بالا مخصوص ماشین در یک فایل zip


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

دانلود گلچين 200 آهنگ سيستمي با کيفيت بالا مخصوص ماشين در يک فايل zip

 

بهترين و کاملترين موزيک بيس دار که گلچين از 200 آهنگ سيستمي قديمي و جديد ايراني که به ژانرهاي متفاوت غمگين و عاشقانه احساسي و شاد هستند اين آهنگها رايگان و مناسب براي ماشين مي باشد.

يکجا بارگيري کنيد !

 

دانلود گلچين 200 آهنگ سيستمي با کيفيت بالا مخصوص ماشين در يک فايل zip

 

 

 

دانلود گلچين 200 آهنگ سيستمي با کيفيت بالا مخصوص ماشين در يک فايل zip

قسمتي از متن ترانه هاي داخل فايل

دلم ميخـواد به اصفهان برگردم;بازم به اون نصف جهان برگردم
برم اونجا بشينم در کنار زاينده رود
بخـونم از تـه دل و شعر و سرود و شعرو سرود
خـودم اينجا دلم اونجا همه راز و نيازم اونجا
اي خدا عشق منو يار منو اون گل نازم اونجا
چکنم با کي بگم عقده دل رو پيش کي خالي کنم

*

در جانه عاشق من شوقه جدا شدن نيست خو کرده قفس را ميله رها شدن نيست
من با تمام جانم پر بسته و اسيرم بايد که با تو باشم در پاي تو بميرم
صبحت بخير عزيزم با آن که گفته بودي ديشب خدانگهدار
با آن که دست سردت از قلبه خسته تو گويد حديث بسيار
صبحت بخير عزيزم با آن که در نگاهت حرفي براي من نيست

 

دانلود 40 آهنگ برتر معين

 

 





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Aria
ت : جمعه 29 مهر 1401
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');