دانلود آهنگ جدید راغب رویا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

راغب رویا

دانلود آهنگ جدید راغب رویا

ترانه: راغب . تنظیم موزیک: راغب

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download a new song of Ragheb – Roya

دانلود آهنگ راغب رویا - زیبای دلم بی تابت شدم

 

.

متن آهنگ رویا از راغب

♫♪

زیبای دلم بی تابت شدم دل دادم به تو بی خوابت شدم

تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب

با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب

چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین

میخوام بگم دوست دارم همین

تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون

همیشه پای عشق من بمون

باز یادم بیار احساساتتو توو گوشم بخون میشم واسه تو

تو عشقو زنده کردی تو قلبم دوباره با یه حس ناب

با فکر تو بیدارم ای عشق من مث فرشته ها بخواب

چشماتو ببند و خواب عشقتو ببین تو بهترین خیال رو زمین

میخوام بگم دوست دارم همین

تو رویا بخند و پر بزن تو آسمون صدام بزن یه لحظه در میون

همیشه پای عشق من بمون

.

دانلود آهنگ رویا راغب





:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Aria
ت : چهار شنبه 3 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');